تفسير احلام القباري
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمةsanta كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

loverheart
loverheart
عضو جديد
عضو جديد
تعاليق : اللهم ارزقنا صالح الرؤيا و اجعلها لنا بشير للخير و نذير من كل شر
آااااااااااامين

اللهم اجعله خير Empty اللهم اجعله خير

الأحد 20 ديسمبر - 7:42:55
الرؤيه دى انا شفتها فى رمضان اللى قبل اللى فات كان متقدملى ساعتها 3 عرسان تقريبا فى نفس الوقت و انا كنت محتارة و بدعى ربنا يقدملى الخير لان مكنتش مقتنعه بواحد فيهم و الحمد لله ما حصل نصيب
انا شفت انى تحت عند العماره اللى كنا ساكنين فيها و ماما و اخويا كانو معايا و ان انا باكل بلحه كبيره و غريبه قوى لان جواها حاجه زى الشيكولاته بس احلى وكان طعمها حلو جدا و مميز و انا قلت لماما ان دى بلحه نادره ومفيش حد بيلاقيها و لقيت 3 رجاله كبار و شكلهم مبهدل و مش قوى عايزين ياخدو منى حته من البلحه اول واحد الح جامد فديته حته و التانى تقريبا ماما قالتلى ما تدى لحد بس انا قلت لها يلا مش مشكله و التالت برده اديته حته و كانو غلسين
وبعدين لاقيت انى فى آخر العماره عند المدخل الاخير وكنت الاول عند اول مدخل انى معايا شوال مليان بلح وعبيت منه فى حجرى وكمان لقيت فيه بلح من الكبير زى اللى لقيته الاول و كان دا حاجه نادره و قلت انى حدى لاخويا منه
انا فهمت الرساله الاولى بتاعه التلات رجاله بس الباقى لا
قباري
قباري
المدير العام
المدير العام
تعاليق : اسعد الله ايامكم
وحقق بالخير احلامكم
http://elelkbary.yoo7.com

اللهم اجعله خير Empty رد: اللهم اجعله خير

الخميس 24 ديسمبر - 7:46:38
مع اني عارف انك مفهمتيش لا الجزء الاول ولا الاخر بس هقولك اللهم اجعله خير 642324اللهم اجعله خير 642324هه البلح اللي من غير نو دليل حظ وحش وغير موفق لان النوي اصل الشجره ودا دليل سعاده مش هدوم وحظ مش هيدوك برده وكون الجزء التاني فيه شوال منالبلح نفسه يبقي انتي من جواكي في اغلب الاحيان بتكوني مستمتعه بحياتك لكن متعه في اوقتها فقط
اسعد الله ايام الجميع
roge
roge
عضو مرشح للاشراف
عضو مرشح للاشراف
تعاليق : زوجى واولادى هما كل حياتى

اللهم اجعله خير Empty رد: اللهم اجعله خير

السبت 10 يوليو - 9:16:39
اللهم اجعله خير 396773