تفسير احلام القباري
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمةsanta كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

loverheart
loverheart
عضو جديد
عضو جديد
تعاليق : اللهم ارزقنا صالح الرؤيا و اجعلها لنا بشير للخير و نذير من كل شر
آااااااااااامين

اللهم اجعله خير Empty اللهم اجعله خير

الإثنين 14 ديسمبر - 19:56:30
اولا احب اشكر حضرتك على تفسير الحلم بتاع صاحبتى المسيحيه لانه والحمد لله على كل شئ اتحقق و فعلا فى موضوع كان مضايقنى و للاسف رجع تانى و اتمنى من الله ان يفرج همى و يزول قريبا
والرؤيه بتاعتى المره دى اتمنى تكون بشاره خير
انا رايت و كان الكلام دا ليله الوقفه او قبلها بيوم
انى كنت فى شقتنا القديمه و معايا قرايبىو كنت مستنيه ماما علشان كلنا لما تيجى ننزل من الشقه و بعدين و انا بصه من الشباك شفت زوجه خالى و اسمها هدى كانت جايه من شغلها و اتاخرت فيه شويه و جايه تقعد فى الشقه
و استنتها لحد ما طلعت و كانت جايبه زمايلها معاها و كانو رجاله كلهم و بدقون زى شيوخ كده وانا كنت لابسه عادى من غير طرحه و لما دخل وا الرجاله الملتحين دول غضوا بصرهم عنى فانا اتكسفت و غطيت شعرى بطرحه
المهم ان الناس دول و هما طالعين كان جايبين معاهم نعش و كانوا مغطيينوه بملايه بيضه و ان النعش دا فيه واحد زميلهم ميت و حطوا النعش دا فى الصاله وخالى اسمه سامى كان متضايق و بيقول دا حيخض العيال
اما انا فقعدت قصاده و قلت لنفسى المفروض اتعظ من الموت
قباري
قباري
المدير العام
المدير العام
تعاليق : اسعد الله ايامكم
وحقق بالخير احلامكم
http://elelkbary.yoo7.com

اللهم اجعله خير Empty رد: اللهم اجعله خير

الخميس 17 ديسمبر - 13:46:03
الرؤيا دي جميله في حد ذاته انتي ان شاء الله السنين اللي جاهيه عليكي هتكون احسن من سنين عمرك اللي فاتت وان شاء الله قريب هتتخطبي او هيكون فيه كلام علي خطوبه
ملحوظه لو فيه رؤيا اتحقق ليكي يا ريت متبخليش عليه واكتبيها في قسم رؤيا فسرت وتحققت بالفعل يا ريت تحكي الرؤيا والتفسير وازاي اتحققت لان الرؤي دي انا برجعها وبعمل عليها دراسه
اسعد الله ايامك وحقق بالخير احلامك وطبعا مش هتنسي الجاتوه اللهم اجعله خير 642324اللهم اجعله خير 642324ه
roge
roge
عضو مرشح للاشراف
عضو مرشح للاشراف
تعاليق : زوجى واولادى هما كل حياتى

اللهم اجعله خير Empty رد: اللهم اجعله خير

السبت 10 يوليو - 9:08:34
اللهم اجعله خير 396773