تفسير احلام القباري
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمةsanta كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

loverheart
loverheart
عضو جديد
عضو جديد
تعاليق : اللهم ارزقنا صالح الرؤيا و اجعلها لنا بشير للخير و نذير من كل شر
آااااااااااامين

اللهم اجعله خير Empty اللهم اجعله خير

الخميس 10 ديسمبر - 21:03:04
اللهم اجعله خير 798637 و رحمه الله وبركاته
انا دايما يعنى اكتر من مره بشوف و احدة كانت زميلتى فى المدرسه و الكليه و انى كل مره ببوسهاو بحضنها و انا بسلم عليها او حتى ببقى فرحانه بيها وآخلر حلم كان امبارح و هو انها رجعت من السفر و كانها ساكنه فى الشقه اللى تحتنا و انا سلمت عليها و هى كانت مخلفه بنت و كانت جميله و انا قلت ما شاء الله بنتك حلوه و على فكره انا مش ببقى قبلها بفكر فيها و لا حاجه
المهم فى الموضوع ان البنت دى مسيحيه و اتجوزت و سافرت و انا مش بشوفها من اكتر من سنتين و لا بسمع اخبارها بس انا كنت بحبها وهى كمان كانت بتعاملنى كويس يعنى زماله عاديه رغم انى سمعت ان هى و ابوها مسحيين متعصبين
هى اسمها ساره
دا بقى الحلم الاول معلش بطول على حضرتك
آما الحلم التانى انا كنت مصليه صلاه استخاره على عريس بس مش لى لواحدة صحبتى اكبر منى و اتاخرت فى الجواز انا كنت حاشوف لها عريس سمعت عنه و كنت بستخير ربنا امشى فى الموضوع و لا لا لانها كانت صعبانه عليا قوى
انا شفت ان فى واحده حامل وانا كمان كنت حامل و رايحيين نولد فى عربيه اسعاف و اقفه قدام بيت جدتى بس الست دى كانت تعبانه قوى و انا كنت عايزه اساعدها هى كان معاها كيس كبدة و انا كمان المفروض ان احنا ناكله بعد الولاده هى طلبت منى انى اجيب لها دواء من الصيدليه و ادتنى فلوس تقريبا عشرين انا رحت الصيدليه و فت على بيت خالتى و لقيت و احد عجوز اسمر زى ما يكون راجل مهم بيبص عليا المهم رحت الصيدليه و لقيت نفسى كانى مش لابسه خالص و رجاله كتير بتبص عليا و انا كنت مكسوفه و فى الصيدليه كانت كل حاجه ملخبطه و حاجات عماله تقع و تتكب و الراجل كان عايز يضحك عليا و ياخد الباقى و انا كنت حاخد بالباقى مخلل تقريبا المهم اشتريت الدواء و كان جهاز للتنفس و رجعت و فت على بيت خالتى فى السكه وكان عندها الرئيس مبارك خارج من عندها و قلت يا خسارة مش لحقته علشان اقوله على الشغل و الراجل المهم الاولانى اتكلم معايا و كانه معجب بى و بعدين انا قلت انا اتاخرت على الست و علشان انا كمان عايزه اولد فظهرت ست و قالتلى تولدى ايه انتى اصلا مش حامل او حتى حامل فى الشهر الخامس لسه و روحى للدكتور اتاكدى و بعدين و انا رايحه خلاص للست الاولى قابلت خالى سعيد و قالى انها خلاص و لدت
و انتهى الحلم على كده
و دى كانت فعلا رؤيه لانى فهمت منها ان ربنا حيكرمها من غير العريس بتاعى و فعلا و الله بعد اسبوع تقريبا اتقدم لها عريس و اتخطبت و اتجوزت كمان
الكلام دا من سنه بالظبط انا فهمت الرساله بتاعتها بس مش فاهمه اوى الجزئيه بتاعتى
كرر اسفى على الاطاله و اللهم اجعله خير 396773 كل خير
قباري
قباري
المدير العام
المدير العام
تعاليق : اسعد الله ايامكم
وحقق بالخير احلامكم
http://elelkbary.yoo7.com

اللهم اجعله خير Empty رد: اللهم اجعله خير

السبت 12 ديسمبر - 20:55:52
الرؤيا دي دليل انك بتعاني من فكر داخلي بيزعلك وتعب نفسي كنتي طلعته منه بس رجع يرودك تاني
وان شاء الله الحلم التاني في يوم اخر ويا ريت متحطيش اكتر من حلم في موضوع
loverheart
loverheart
عضو جديد
عضو جديد
تعاليق : اللهم ارزقنا صالح الرؤيا و اجعلها لنا بشير للخير و نذير من كل شر
آااااااااااامين

السبت 12 ديسمبر - 21:09:20
شكرا لحضرتك
قباري
قباري
المدير العام
المدير العام
تعاليق : اسعد الله ايامكم
وحقق بالخير احلامكم
http://elelkbary.yoo7.com

الإثنين 14 ديسمبر - 12:15:33
الرؤيا بتاعت الحمل دي فعلا باينه خالص
اما الحمل لغير المتزوجين فدا معناه انها نفسها تجوز وتنظر وتشتهي الزوج وكونك انتي كمان حامل دا معناه انك زيها نفسك برده تجوزي وتشتهي الزواج
وكونك انك رحتي الصيدليه وانتي عريانه دا معناه انك بنشوفي عريس لغيرك وانتي من غير عريس فدا شيئ قد يسير الكلام لكن الرؤيا تخبر عن حال الاخت اللي كنتي هتشوفلها العريس مع بعض بيناتك لكن لا تحمل لكي خاصه خير ولا شر
ما هي غير انها ولدت من قبل ان تصلي اليها وهذا معناه انها سوف تتزوج من غيرك
تحياتي واسعد الله الجميع بالخير والبركه
roge
roge
عضو مرشح للاشراف
عضو مرشح للاشراف
تعاليق : زوجى واولادى هما كل حياتى

السبت 10 يوليو - 8:51:36
اللهم اجعله خير 396773