تفسير احلام القباري
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمةsanta كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

عاشقة الأطفال.أمل
عضو جديد
عضو جديد

تفسير الاحلام : ارجوك يا استاذ قبارى تهتم بحلمى ده ضروووووووووووورى Empty تفسير الاحلام : ارجوك يا استاذ قبارى تهتم بحلمى ده ضروووووووووووورى

الخميس 20 مايو - 18:35:07
تفسير الاحلام : ارجوك يا استاذ قبارى تهتم بحلمى ده ضروووووووووووورى 798637 ورحمة الله وبركاته
انا حلمت خير اللهم اجعله خير انى كنت واقفة مع خطيب صاحبتى مستنينها وبعد شوية جاءت وكمان كان فى واحد زميله موجود وكنا فى محطة مترو ولقيت صاحبتى بتقولى روحى اقطعيلى تذكرتين ليا وليكى وروحت سبتهم عشان اروح اقطع التذاكر وانا واقفة بقطعهم حصلت زى مشكلة كده مع البنات اللى كانوا بيشتغلوا فى شباك التذاكر واتخانقت معاهم لانهم ماكانوش عاوزين يدولى بقيت فلوسى وانا اتضايقت اوى اوى وروحت سيبتهم ومشيت وروحت جريت بعيد عن صاحبتى وخطيبها وصاحبه علشان محدش منهم يقوللى مالى وانا كنت مخنوقة اوى وفعلا جريت وبعدت عنهم بس هما حصلونى وقعدوا يهدونى وانا برضو فضلت متضايقة وفى الاخر قلتلهم ابعدوا عنى كلكوا انا عاوزة اكون لوحدى ورواحت رحاب صاحبتى قالتلى ماشى انا همشى انا وخطيبى وصاحبه قالهم براحتكوا انتوا هتروحوا عشان انتوا مع بعض لكن انا مش هسيبها وهفضل معاها وفعلا فضل معايا وقعدنا وحاول يهدينى وانا ساعتها بطلت عياط وهديت شوية وبعدبن واحنا قاعدين جات واحدة بنت زى ما تكون خطيبة الولد اللى كنت قاعدة معاه وكانت بتاخد رايه فى حاجة عشان فرحهم وشافتنى بس ما حاولتش تستفسر منه خالص عنى او ايه اللى مقعدنى معاه او اى حاجة من دى ، المهم اختلفوا فى الحاجة اللى كانت جايه عشانها وراحت قالتله خلاص وسابته ومشيت وهو سابها تمشى وما زعلش وبعد كده راح جاب عربية لونها ازرق ملاكى كانت فى الحلم بتاعته وراح فتحلى الباب اللى من ورا وقاللى ادخلى هوصلك وهو قعد قدام وخلص الحلم على كده
ملحوظة: صاحب خطيب صاحبتى ده انا شفته فعلا قبل كده اكتر من مرة فى الحقيقة وخطيب رحاب صاحبتى نفسه جدا انى يخطبهولى
وانا اصلا مرتبطة بواحد تانى بس لسه الخطوبة ما تمتش
ارجوك يا استاذ قبارى تهتم بالحلم ده ضرورى جدا لانى بجد محتارة اوى ونفسى اعرف تفسيره ايه
وشكرا جزيلا
قباري
قباري
المدير العام
المدير العام
تعاليق : اسعد الله ايامكم
وحقق بالخير احلامكم
http://elelkbary.yoo7.com

تفسير الاحلام : ارجوك يا استاذ قبارى تهتم بحلمى ده ضروووووووووووورى Empty رد: تفسير الاحلام : ارجوك يا استاذ قبارى تهتم بحلمى ده ضروووووووووووورى

الخميس 20 مايو - 21:28:29
اهلا استاذه امل بس للاسف حلمك دا عادي خواطر نفسيه متحتريش ومتفكريش فيها قوي ان شاء الله ننتظر البشري في رؤيا اخري اسعد الله ايامك وحقق بالخير احلامك