تفسير احلام القباري
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمةsanta كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

راضيه
راضيه
عضو جديد
عضو جديد

تفسير الاحلام..من فضلك ممكن تفسرلى الحلم ده يا استاذ قبارى Empty تفسير الاحلام..من فضلك ممكن تفسرلى الحلم ده يا استاذ قبارى

الجمعة 29 يناير - 19:04:43
تفسير الاحلام..من فضلك ممكن تفسرلى الحلم ده يا استاذ قبارى 798637
ازى حضرتك يا استاذ قبارى وحمد الله على السلامه معلش هى جت متاخره شويه بس كنت مشغوله جدا اليومين اللى فاتو دول فى الامتحانات
انا حلمت حلم انهارده ممكن تفسرهولى..santa
حلمت خير اللهم اجعله خير انى ماشيه فى الشارع انا واتنين من اصحابى وكنت عهايزة اجيب اكل وكان فى فالشارع ده مكتبه قلتلهم استنو هجيب بسكوت ودخلت المكتبه وجبت كيكه كده وحاجه تانيه مش فاكراها وطلعت المحفظه عشان اصلع الفلوس وكان معايا فيها فلوس مجمده تقريبا 200 جنيه مش فاكره بالاظبط بس اللى فكراه انه كان فى 5 جنيه تانيه و20 جنيه وانا لما جيت ادفع حق البسكوت اديت للست اللى فى المكتبه 20 جنيه هو فى المكتبه كان فى ست كبيره وبنتها باين المهم هى ادتنى باقى العشرين جنيه برايز وشلمات ففضلت ازعق واضايقت وقلتلها مش معقول تدينى باقى عشرين جنيه برايز كده وانا كنت بقول عليكى فى سرى انك طيبه..!
فابتسمت وخدتهم منى وادتنى 20 جنيه عمله بس مستطيله لونها فضى كده صغيره وانا سكت ونزلت من المكتبه دى من باب غير اللى دخلت منه نطيت عشان كان عالى شويه الباب والشارع كان فاضى وانا بنزل لمحت 2 جنيه عمله فى الارض ولما نزلت ملقتهمش فدورت بعينى عليهم ولقتهم على طول وناديت الست الكبيره دى وقفلتلها خدى انا لقيت دول فى الارض بتوعك قالتلى لا خديهم وانا كنت عايزه اخدهم بس قلتلها لا شكرا قالتلى لا خديهم واخدتهم فعلا
بس كده تفسير الاحلام..من فضلك ممكن تفسرلى الحلم ده يا استاذ قبارى Icon_rolleyes
قباري
قباري
المدير العام
المدير العام
تعاليق : اسعد الله ايامكم
وحقق بالخير احلامكم
http://elelkbary.yoo7.com

تفسير الاحلام..من فضلك ممكن تفسرلى الحلم ده يا استاذ قبارى Empty رد: تفسير الاحلام..من فضلك ممكن تفسرلى الحلم ده يا استاذ قبارى

السبت 30 يناير - 6:21:48
طيب خير الريا دي بعد الامتحنات ولا قبل عمتا اظن انها تتعلق بالمتحنات وانك هتعاني منها شويه وان درجاتها مش هتكون عجباكي وانك ان شاء الله هتعوضي الدرجات دي في الامتحان اللي بعده والله اعلم

او انك مرتبطه بانسان ومستنيه انه يتقدم ليكي وهو بيوعد كتير علي الفاضي وانتي مدايقه من كدا وهتتركيه والله اعلن
راضيه
راضيه
عضو جديد
عضو جديد

تفسير الاحلام..من فضلك ممكن تفسرلى الحلم ده يا استاذ قبارى Empty رد: تفسير الاحلام..من فضلك ممكن تفسرلى الحلم ده يا استاذ قبارى

السبت 30 يناير - 12:04:56
هى كانت امبارح وانا لسه همتحن ان شاء الله يوم الاتنين اخر ماده ...............ربنا يستر
بس بقى حكايه الانسان ده فانا الحمد لله مش مرتبطه ولا عمرى ان شاء الله هرتبط غير بابن الحلال بس بس هو انا بفضل اعجب بحد فى سرى يعنى على طول عايشه احلام يقظه مع نفسى بفضل اتخيل ان اى شخصيه انا بكلها بس الشخصيه دى بتبقى حقيقيه يعنى ممكن يكون هو ده الانسان اللى حضرتك بتقوةل عليه ومايكونش الامتحانات
بس فعلا الانسان ده عمره واستحاله يكون فى اى كلام من اى نوع لانه لايمكن يعرف انى معجبه بيه ولانه اصلا اد والدى وعنده ولاد اكبر منى

يبقى ممكن ان شاء الله يكون هو ده تبع الحلم ومايكونش الامتحانات

صح..........santa

وتفسير الاحلام..من فضلك ممكن تفسرلى الحلم ده يا استاذ قبارى 396773 خيرا يا استاذ قبارى واسئل الله العظيم رب العرش العظيم ان يشفيك شفاء عاجلا لا يغادر سقما
امييييييين
قباري
قباري
المدير العام
المدير العام
وحقق بالخير احلامكم

السبت 30 يناير - 12:14:16
ممكن عمتا هيه الرؤيا فيه بعض من عدم التوفيق في شيئ ونقصان اتمامه عشان كدا انا فسرتها في الامتحانات او العاطفه واظن انها دلوقت وضحت بس هيه فرقت ان قلتلك بيوعدك بس هو مش ليكي يبقي مفيش وعود لكن برده الانسان دا مش ليكي والله اعلم وربنا ان شاء الله يوفقك في الامتحنات حته علي الاقل نشرب الساقع اخر السنه تفسير الاحلام..من فضلك ممكن تفسرلى الحلم ده يا استاذ قبارى 642324تفسير الاحلام..من فضلك ممكن تفسرلى الحلم ده يا استاذ قبارى 642324ههه
اسعد الله ايامك وحقق بالخير احلامك
راضيه
راضيه
عضو جديد
عضو جديد

السبت 30 يناير - 22:44:28
اميييييييييييييين يارب وكل طلبه المسلمين
اهو التفسير ده اهون شويه من بتاع الامتحانات ده عموما مش مشكله مش ليا مش ليا ربنا يخليه لمراته وولاده يا رب وشكرا على اهتمامك يا استاذ قبارى
قباري
قباري
المدير العام
المدير العام
وحقق بالخير احلامكم

الخميس 4 فبراير - 7:59:35
ربنا يوفقك الي الخير دائما ومرحبا بكي في منتدانا ويا ريت بعد الامتحنات نشوفك في ربوع المنتدي مش في التفسير بس اسعد الله ايام الجميع باليمن والبركه
roge
roge
عضو مرشح للاشراف
عضو مرشح للاشراف
تعاليق : زوجى واولادى هما كل حياتى

السبت 17 يوليو - 16:57:59
تفسير الاحلام..من فضلك ممكن تفسرلى الحلم ده يا استاذ قبارى 396773