تفسير احلام القباري
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمةsanta كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

emy
emy
مشرفة منتدي الديكور
مشرفة منتدي الديكور
تعاليق : اللهم إن كان رزقي في السماء فأنزله ، وإن كان في الأرض فأخرجه ، وإن كان بعيداً فقربه ، وإن كان قريباً فيسره ، وبارك لي فيه يا عالماً بالغيب

تفسير الاحلام..ممكن التفسييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييير لو سمحت ضرورى Empty تفسير الاحلام..ممكن التفسييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييير لو سمحت ضرورى

السبت 23 يناير - 15:03:26
انا حلمت ان اخويا حسن كان فاتح محل والانسان الى كنت بحبة كان قاعد في محلة وكان نفسى اشوفة مشفتش غير جسمو لان اخويا حاطت ورقة على باب المحل بتاعو المهم رحت نزلت بسرعة علشان اشوفو وفجاة لاقيت نفسى في البيت بتاعنا ووالانسان الى بحبة كان موجود المهم دخل غرفتى وكانت مروة بنت عمتى بتقولى انت امتى حنتك ولا فسخت خطوبتك قالها لا مش حكاية فسخ خطوبة انا حنتى يوم 3/3 المهم بصيللى وانا كنت متدايقة وعايزة اقولو ان دى امراو سؤ بس بابا دخل وقالى بيعمل اية هنا قلتلو عايز على اخويا وجة على وسلم علية وقالو ازيك يا احمد وهو قالو ازيك ياعلى المهم على طلع من غرفتى وقفل الباب علينا انا وهو وكنت بشعرى رحت لبس الطرحة علشان بابا ميقولش لية قاعدة قدامو كدة وفجاة لافيت نفسى نايمة على السلرير وهو كان
واقف جنب السرير ومقرب منى علشان يسمعنى معلى فكرة انا والانسان الى بحبو سبنا بعض وهو قرب يتجوز
قباري
قباري
المدير العام
المدير العام
تعاليق : اسعد الله ايامكم
وحقق بالخير احلامكم
http://elelkbary.yoo7.com

تفسير الاحلام..ممكن التفسييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييير لو سمحت ضرورى Empty رد: تفسير الاحلام..ممكن التفسييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييير لو سمحت ضرورى

الإثنين 25 يناير - 6:17:55
عمتا الرؤيا دي حلوه ومبشره ان الشهور المقبله هيجد امر في حياتك يرجعلك الطمانينه والراحه النفسيه اظن انه ممكن يكون خطوبه او اتباط شخصي والله اعلم
roge
roge
عضو مرشح للاشراف
عضو مرشح للاشراف
تعاليق : زوجى واولادى هما كل حياتى

تفسير الاحلام..ممكن التفسييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييير لو سمحت ضرورى Empty رد: تفسير الاحلام..ممكن التفسييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييير لو سمحت ضرورى

الإثنين 19 يوليو - 6:53:00
تفسير الاحلام..ممكن التفسييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييير لو سمحت ضرورى 396773