تفسير احلام القباري
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمةsanta كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

سمسمه4
سمسمه4
عضو جديد
عضو جديد

أرجو تفسير حلمي وجزاكم الله خيرا... Empty أرجو تفسير حلمي وجزاكم الله خيرا...

الخميس 10 ديسمبر - 19:32:15
أنا في الحقيقة بخاف من خالي جدا ومرات خالي مبحبهاش لانها كانت بتعمل أعمال لخالاتي وخالي مشترك معاها في الموضوع ده وشفنا حاجات كانت حطاها في البيت فعلالخالتي الكبيرة بالذات والعياذ بالله وأنا دايما بخاف منها وبحس انها مبتحبلناش الخير أبدا المهم ان دلوقتي الي باين على خالي انه التزم وعرف طريق ربنا ومراته كمان بس أنا مش مصدقه ده يعني هو مش مهتم بامه اهتمام الانسان الملتزم
بس بيروح يصلي معرفش ده قدمنا بس ولا بقى كده ع
المهم اني حلمت اني في بيت خالتي (حماتي
وأنا هسكن معاهم في نفس العمارة
ولقتني بقيس فستان أبيض عارفه ان هو ده فستان فرحي حلو أوي ومظبوط عليه وجميل جداوقماشته تحفه وانا مبسوطه بيها ولم طلعت الصاله في الحلم عشان أوريهلهم لقيت خالي ومراته وأنا زعلت أوي اني هي شافتني بيه ولقيت خالي ماسك فنجان قهوه وجاي عليه وأنا خايفه يوقع القهوه على الفستان ويخرب الفستان وبقوله حاسب يا خالو حاسب عشان القهوه متقعش وهو مش راضي يبعد أبداوكانه حبسني بينه وبين مراته وبيعمل كده بقصد عشان متغاظ اني بقوله حاسب وزعلت أوي ان الفستان وقع عليه آثار القهوه
أنا خايفه من الحلم ده اووووووووووووووووي وأرجو تفسيره من حضرتك ومش مطمنه من وقت ما حلمته
سمسمه4
سمسمه4
عضو جديد
عضو جديد

أرجو تفسير حلمي وجزاكم الله خيرا... Empty رد: أرجو تفسير حلمي وجزاكم الله خيرا...

الأحد 13 ديسمبر - 13:05:09
أعلم اني اثقلت عليكم ولكن أريد الاطمانان على رؤيتي ولكم جزيل الشكر
قباري
قباري
المدير العام
المدير العام
تعاليق : اسعد الله ايامكم
وحقق بالخير احلامكم
http://elelkbary.yoo7.com

أرجو تفسير حلمي وجزاكم الله خيرا... Empty رد: أرجو تفسير حلمي وجزاكم الله خيرا...

الإثنين 14 ديسمبر - 10:55:09
أرجو تفسير حلمي وجزاكم الله خيرا... 642324أرجو تفسير حلمي وجزاكم الله خيرا... 642324ههه الرؤيا يا اختي لأسف بتقول انك انتي عندك كمية فراغ داخلي او ملل لانك تستعجلين الزواج وانك للاسف بسبب كده ابتليتي بالشك والريبه لكن انتي معندكيش ادني شيئ
اسعد الله ايامك وحقق بالخير احلامك
roge
roge
عضو مرشح للاشراف
عضو مرشح للاشراف
تعاليق : زوجى واولادى هما كل حياتى

السبت 10 يوليو - 8:51:45
أرجو تفسير حلمي وجزاكم الله خيرا... 396773