تفسير احلام القباري
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمةsanta كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

زهرة العلا33
زهرة العلا33
عضو جديد
عضو جديد

حلم غريييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييي ياريت تطمني يا ا/قباري Empty حلم غريييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييي ياريت تطمني يا ا/قباري

الأربعاء 9 ديسمبر - 23:23:43
حلم غريييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييي ياريت تطمني يا ا/قباري 798637 ورحمة الله وبركاته ازاي حضرتك يا ا/قباري معلش هتقل عليك شوية
بياناتي:
السن 24
لا اعمل ملتزمة
ماما حلمت ان جدة العريس اللي متقدملي وخاله جائوا عندنا البيت واخويا الصغير كان عمال يلعب بالورق ورماه وبهدل الدنيا بيه بس جات جدة العريس وخاله يشيلوا الورق (ينظفوا اللي عمله اخويا الصغير)
ملحوظة : انا دائما اصلي استخارة بشان هذا العريس وشكرا يا ا/قباري
قباري
قباري
المدير العام
المدير العام
تعاليق : اسعد الله ايامكم
وحقق بالخير احلامكم
http://elelkbary.yoo7.com

حلم غريييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييي ياريت تطمني يا ا/قباري Empty رد: حلم غريييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييي ياريت تطمني يا ا/قباري

الأربعاء 16 ديسمبر - 4:39:45
طيب خير انا شايف انه هيجتهد الايم الجايه وياخد امر اجيبي بالنسبه لارتبطكم
ان شاء الله يكون خير وانه بيحاول يصل من موقفهم معاكم للاحسن ودا معناه خير كتير
اسعد الله ايامك وحقق بالخير ا حلامك
ملحوظه
ادخلي علي الرابط دا http://elelkbary.yoo7.com/profile.forum?mode=viewprofile&u=124
حطي بيناتك الشخصيه عشان توفي كل شويه تقولي انا مين وسني وكده لانه هيظهر بيناتك تحت الصوره زيي انا كده مثلا ودا هيسعدنا في التفسير بعد كده
حلم غريييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييي ياريت تطمني يا ا/قباري 364401
حلم غريييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييي ياريت تطمني يا ا/قباري Mnwa20
زهرة العلا33
زهرة العلا33
عضو جديد
عضو جديد

حلم غريييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييي ياريت تطمني يا ا/قباري Empty رد: حلم غريييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييي ياريت تطمني يا ا/قباري

الأربعاء 16 ديسمبر - 14:54:40
معلش يا ا/قباري فيه نقطة لم اذكرها وهي عدم شعوري بالميل مع ذلك العريس بعد تعاملي معه ومحادثته في الرؤية الشرعية فهل المقصود من تفسير حضرتك هنا هو انه سيتخذ موقف ايجابي يجعل مشاعري تتحسن من ناحيته (اتمني ذلك )
ياريت حضرتك تطمني للنقطة دي لانها قلقاني جدا وتجعلني اميل للانفصال

معلش انا باسال حضرتك كاخ كبير لي وارجو اكون متقلتش عليك وشكرا
خاتمه القرآن
خاتمه القرآن
عضو متألق
عضو متألق

الأربعاء 16 ديسمبر - 19:32:44
ناسف لعدم تفسير رؤيتك ولذلك لحدوث حاله وفاه خاصه لآستاذ قبارى
وستفسر رؤيتك غدا ان شاء الله
قباري
قباري
المدير العام
المدير العام
تعاليق : اسعد الله ايامكم
وحقق بالخير احلامكم
http://elelkbary.yoo7.com

الأحد 20 ديسمبر - 8:59:21
اكيد انتي اخت فاضله ودا يشرفني والله اما بخصوص الرؤيا فدا علي العموم انه هيصلح من شأنه معاكي واكيد انه من خلال كده هيحسن معملته وشخصيته
وعشان كده انصحك بالصبر والتواصل معاه
والله اعلم
roge
roge
عضو مرشح للاشراف
عضو مرشح للاشراف
تعاليق : زوجى واولادى هما كل حياتى

السبت 10 يوليو - 9:07:25
حلم غريييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييي ياريت تطمني يا ا/قباري 396773