تفسير احلام القباري
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمةsanta كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

Anonymous
???? ?
زائر

رجاءآ تفسير حلمى ضرورى Empty رجاءآ تفسير حلمى ضرورى

الإثنين 10 مايو - 11:51:40
رجاءآ تفسير حلمى ضرورى 798637 ورحمة الله وبركاته
ارجو تفسير حلمى
انا فى الحقيقه مخطوبه
وحلمت انى راحه اشترى شبكه انا وخطيبى وناس معرفهمش وبعدين الناس الى كانوا معانا دخلو هما الاول ينقوا الشبكه فانا اضيقت انهم دخلو وسابونى وانا المفروض الى نقى الشبكه وبعدين خطيبى ندهلى ودخلت وفضلت اتفرج على الدهب بس مكنش محل دهب كان زى غرفه صغيره وبعدين عجبنى خاتم ولبسته فافيه وحده من الى معانا قالت ايوه سالى كان نفسها فى الخيتم ده من زمان واخدت الخيتم ونقيت محبس وانا بقيس الخيتم فى صبعى لقتنى لبسه الدبله فقلت فى بالى ايه ده انا لبسه الدبله دى لى مش المفروض انا انا وخطيبى سبنا بعض وفضينا الخوطبه قدام الناس وهنعمل الخطوبه من تانى فقلت خلاص انا هفضل لبسها مش هقلعها ولبست المحبس على الدبله فى نفس الصلبع يعنى وبعدكده نقيت غوشتين ولبستهم وبعدين حد من الى معانا نقا خيتم وقالى خودى قسيه الخيتم ده حلوا وكان خيتم جميل وكبير واسته لقيته واخد كل صبعى وفضلت البسه واقلعه ومش فكره انا خته ولا لا وبعد كده واحنا مشين قالوا احنا هنسيب الدهب هنا عند بتاع الدهب وساعته الخطوبه هنبق نيجى نخده هنعينه عنده احسن بس انا اديقت وقلت يااا الددهب يفضل عند الراجل كل الفتره دى زى ما يكون يعنى الخطوبه هتبق بعد كام شهر واحنا مشين فى الطريق بقول يعنى احنا هنعمل الخطوبه تانى فى القاعه بس هتبق بشبكه احنا عملناالخطوبه فبل كده فى القاعه بس من غير شبكه والمره دى هتبق بشبكه وانتهى الحلم على كده
ارجو التفسر ضرورى
قباري
قباري
المدير العام
المدير العام
تعاليق : اسعد الله ايامكم
وحقق بالخير احلامكم
http://elelkbary.yoo7.com

رجاءآ تفسير حلمى ضرورى Empty رد: رجاءآ تفسير حلمى ضرورى

الإثنين 10 مايو - 13:11:47
هيه الرؤيا تعني عن بعض الاطربات النفسيه عندك لكن مفيش اشكال في الواقع ان شا ء الله
وبرده عباره عن بعض الخواطر لانك يظهر بتفكري كتير في امرالخطوبه وشاغله بالك شويه بس دا امر طبيعي اسعد الله ايامك وحقق بالخير احلامك