تفسير احلام القباري
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمةsanta كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

وردة الحياة
وردة الحياة
عضو متفاعل
عضو متفاعل

ارجو التفسير السريع جدا جزاكم الله خيرا Empty ارجو التفسير السريع جدا جزاكم الله خيرا

الثلاثاء 27 أكتوبر - 13:29:35
ارجو التفسير السريع جدا جزاكم الله خيرا 798637 انا اسمى مروة مش متزوجة عندى 18 سنة كان حلم عادى انا قبل ما احلم كونت بتمنى من ربنا منسب معين فى الكلية بتاعتى و عريس معين من الكلية بتعتى برده المهم يعنى انا حلمت انى فى بيت و كان فى ناس انا معرفهمش خالص و كانوا سرقين اخدين فلوس المهم الى انا فكراه من الحلمان انا اخدت ز علبه كبيرة فيها رز نى و قعدت انضف فيه من الحاجات الى فه فى الحمام و بعدها لقيت نفسى فى سوق و كونت عند واحد بيبع اكسسورات و انه هو بابا بس مش هو بابا فى الحقيقة رحت منقيه غوايش مذهبه يعنى دهب فلسوا هى فلسوا يعنى بس على شكل ذهب نقيت ستة و قلتلوه احجزلى دول راح اخدهم و كاتب عليهم اسمى و عينهم ليا بس ده الى انا فكراه من الحلم ارجو تفسيره سريعا جدا
وردة الحياة
وردة الحياة
عضو متفاعل
عضو متفاعل

ارجو التفسير السريع جدا جزاكم الله خيرا Empty رد: ارجو التفسير السريع جدا جزاكم الله خيرا

الثلاثاء 27 أكتوبر - 19:57:52
هو اضغاث احلام ولا ايه
وردة الحياة
وردة الحياة
عضو متفاعل
عضو متفاعل

ارجو التفسير السريع جدا جزاكم الله خيرا Empty رد: ارجو التفسير السريع جدا جزاكم الله خيرا

الأربعاء 28 أكتوبر - 16:23:47
فين التفسيررررررررررررررررررررررررررررررر
قباري
قباري
المدير العام
المدير العام
تعاليق : اسعد الله ايامكم
وحقق بالخير احلامكم
http://elelkbary.yoo7.com

السبت 31 أكتوبر - 6:54:00
انتي بتتحججي في امر بحجه بسيطه مش مقنعه والرز حب شخص لكنه غير راعي او متجاهل لهذا الامر وليس يعطيه الاهتمام الغوايش الفلسو ست سنين يمرن عليكي بخير وامان لكن لا ياتون بامر مهم مثل الزواج مثلا ثم بعد زالك ترزقين الزواج والاستقرار والله اعلم
وردة الحياة
وردة الحياة
عضو متفاعل
عضو متفاعل

السبت 31 أكتوبر - 7:19:39
شكرا اخى على الرد ارجو التفسير السريع جدا جزاكم الله خيرا 396773 خيرا
قباري
قباري
المدير العام
المدير العام
تعاليق : اسعد الله ايامكم
وحقق بالخير احلامكم
http://elelkbary.yoo7.com

الجمعة 6 نوفمبر - 6:06:45

roge
roge
عضو مرشح للاشراف
عضو مرشح للاشراف
تعاليق : زوجى واولادى هما كل حياتى

الخميس 8 يوليو - 9:24:04
ارجو التفسير السريع جدا جزاكم الله خيرا 396773