تفسير احلام القباري
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمةsanta كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

roro84
roro84
عضو جديد
عضو جديد

حلم يعد صلاة الاستخارة Empty حلم يعد صلاة الاستخارة

الأربعاء 17 فبراير - 11:29:57
احلمت بانى اسوق سيارة بيضاء فايت والمفروض انى اسير بالجهه اليسرى لكى اركن السيارة بجوار منزلى ولكنى مشيت بالجهه اليمنى وكان بجوارها ترعه وفجاه ظهر امامى 3 سيارات من النقل الثقيل وواحدة من السيارات ارتفعت ف السما وظننت ف الحلم انها سوف تنقلب فوقى وساموت ولكن انا تركت السيارة ونزلت وكنت اتحدث ف الموبايل مع الشخص المتقدمى لى والسيارة دى موقعتش على سيارتى وبعدين سقطت ف الترعه واثناء سقوطى كنت اظن اننى ساقع على صخرة ويصيبنى جرح ثم اغرق ف المياة ولكن بعد سقوطى شيىء ف الترعه حملنى ولم يصيبنى اى اذى وهذا الشيىء حملنى للجانب الاخر ثم قابلت الشيخ محمدحسين يعقوب واخذيطمئنىوكنت احذث نفسى واقول انا هطلب منه انه يرقينى بس انا مطلبتش منه ثم اوصلنى الى بيتى فى سلام وكنت زعلانه على الموبايل لانه سقط ف الترعه ولكن فجاة جاء شخص واحضر لى الموبايل
roro84
roro84
عضو جديد
عضو جديد

حلم يعد صلاة الاستخارة Empty رد: حلم يعد صلاة الاستخارة

الجمعة 19 فبراير - 15:41:15
يااستاذقبارى انا صليت تانى يوم استخارة وحلمت انى ذهبت لوحدة صحبتى اسمها رضا وكانت مهمومه اووى وزعلانه وانا كنت عاوزة اخفف عنها فسالتهاايه اللى مزعلها فقالتلى انها زعلانه عشان جوزهامحمودسافرالسعوديه وهى خايفه انه يتشغل بوحدة تانيه هناك وبعدين سبتها ومشيت وقابلت لاعب الكرة الشهير احمدحسن ونادانى باسمى وقالى انت كلمتينى ع الموبايل وانا من غير اى حاجه عرفت اميزك واعرف ان انتى اللى كلمتنى وبعدين مشيت لقيت وحدة صحبتى اسمها هبه بس برضه كانت لابسه عبايه سوداء وتبكى فحضنتها وفضلت اواسيها
roge
roge
عضو مرشح للاشراف
عضو مرشح للاشراف
تعاليق : زوجى واولادى هما كل حياتى

حلم يعد صلاة الاستخارة Empty رد: حلم يعد صلاة الاستخارة

الإثنين 19 يوليو - 9:50:36
حلم يعد صلاة الاستخارة 396773