تفسير احلام القباري
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمةsanta كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

عاشقة الأطفال.أمل
عضو جديد
عضو جديد

تفسير الاحلام ( ارجو الاهتمام بحلمى) Empty تفسير الاحلام ( ارجو الاهتمام بحلمى)

الأربعاء 7 يوليو - 17:52:00
تفسير الاحلام ( ارجو الاهتمام بحلمى) 798637 ورحمة الله وبركاته
انا حلمت خير اللهم اجعله خير انى لقيت فى اوضة الصالون عندنا ورا الباب زى شنطة وكان فيها حمامة بيضا وكان تحتها بيضة بايضاها وجمب الشنطة دى كان فى زى صندوق صغير فيه ارنبين وفى الحلم ده قبل ما ادخل الاوضة واشوف الحمامة والارنب ده كان بابا لسه قايلى ان فى واحد متقدملك والواحد ده احنا نعرفه فى الحقيقة كلنا وهو شاب وغير متزوج وانا فى الاصل بكن له بعض المشاعر مش اكتر من كده
وقبل كده حلمت انه كان عندنا وقاعد لوقت متاخر وهو حس ان بابا اتضايق قام قالنا انه نازل مشوار وجاى على طول وبعد شويه لقناه جاى هو وناس كتير معاه زى ما يكونوا عيلته ومعاهم طفلة صغيرة عشان يخطبونى قمت انا خدت الطفلة دى معايا فى اوضتى وكان معاها علبه صغيرة وقالتلى هو بيقولك تقبلى الخاتم ده قمت فتحت العلبة ولقيته خاتم دهب ابيض شكله حلو اوى وعجبنى وقلتلها اقبل ووافقت على خطوبته بس الحلم ده كان من فترة يعنى شهر كده
ارجو التفسير لو سمحت يا شيخ قبارى وتفسير الاحلام ( ارجو الاهتمام بحلمى) 396773 كل خير
عاشقة الأطفال.أمل
عضو جديد
عضو جديد

تفسير الاحلام ( ارجو الاهتمام بحلمى) Empty رد: تفسير الاحلام ( ارجو الاهتمام بحلمى)

الخميس 8 يوليو - 22:34:37
بعد اذنك يا شيخ قبارى تفيدنى بتفسير الحلم بسرعة
عاشقة الأطفال.أمل
عضو جديد
عضو جديد

تفسير الاحلام ( ارجو الاهتمام بحلمى) Empty رد: تفسير الاحلام ( ارجو الاهتمام بحلمى)

الإثنين 12 يوليو - 12:25:14
يا ريت تطمنى بتفسيرالحلم بسرعة يا استاذ قبارى
عاشقة الأطفال.أمل
عضو جديد
عضو جديد

الخميس 22 يوليو - 16:54:49
حضرتك اتاخرت عليا اوى فى تفسير الحلم يا شيخ قبارى