تفسير احلام القباري
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمةsanta كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

aisha
aisha
عضو جديد
عضو جديد

السلام عليكم Empty السلام عليكم

الأحد 28 فبراير - 13:00:45
السلام عليكم 798637
انا حلمت اني كنت في مدرستي القديمه وكنت لبسه لبس عسكري لاني كنت في الحقيقه بعمل في الجيش بس استقلت وكان في ناس كثير اوي ولما خرجنا من باب المدرسه كان فيه ناس يحملون الرماح والمسدسات وكانو على احصنه والبعض ماشي على رجله وكانو يطاردوننا واللى فهمته هو كان زي تدريب يعني بس احنا كنا خايفين ولما بصيت ورايه كان فيه واحد لبسه صعيدي وكان يرمي الرماح من على راسي بس مصبنيش وكنت احاول اتخبا بين الناس بس حسيت كاني اصبت برصاصه بس مكنتش بتوجع ولا كان فيه دم
واليوم الثاني حلمت كاني كنت في حوض سباحه وكان فيه برضه ناس كثير واكثرهم من الشباب وحسيت كاني حغرق ومسكت ايد واحد بس انا كنت بنزل للقاع بس كنت واعيه وكنت شيفه واحد يحاول يغوص علشان ينقذني ونقذني وبعدين رأيت نفسي في غرفه مع والدي وصديق اخي اسمه عبدالله والشيخ منصور بن زايد آل نهيان ولاكني لا اتذكر الكلام
وشكرا
قباري
قباري
المدير العام
المدير العام
تعاليق : اسعد الله ايامكم
وحقق بالخير احلامكم
http://elelkbary.yoo7.com

السلام عليكم Empty رد: السلام عليكم

السبت 6 مارس - 14:57:05
سؤال ها سبق لكي الزواج من قبل ام لا
aisha
aisha
عضو جديد
عضو جديد

السبت 6 مارس - 15:18:24
السلام عليكم 798637
نعم بس انا لسه عذراء جلست معاه 4 ايام فقط ثم طلبت الطلاق واخذته خلع
وبالنسبه لخطيبي حلمت في نفس اليوم الي تقدم فيه اني كنت لابسه عقد واسوره شكلهم حلو وغريب وفيهم فصوص كبيره وكان في الحلم مديري السابق احمد وسالني دول ذهب وقلت له لا
واليوم حلمت الشيخه فاطمه حرم الشيخ زايد رحمه الله وكان شكلها حلو بيضاء وعمرها صغير
وشكرا
قباري
قباري
المدير العام
المدير العام
تعاليق : اسعد الله ايامكم
وحقق بالخير احلامكم
http://elelkbary.yoo7.com

السبت 6 مارس - 15:30:08
aisha كتب:السلام عليكم 798637
نعم بس انا لسه عذراء جلست معاه 4 ايام فقط ثم طلبت الطلاق واخذته خلع
وبالنسبه لخطيبي حلمت في نفس اليوم الي تقدم فيه اني كنت لابسه عقد واسوره شكلهم حلو وغريب وفيهم فصوص كبيره وكان في الحلم مديري السابق احمد وسالني دول ذهب وقلت له لا
واليوم حلمت الشيخه فاطمه حرم الشيخ زايد رحمه الله وكان شكلها حلو بيضاء وعمرها صغير
وشكرا
الرؤيا دي تدل فعلا علي انك هتتخطبي ودا اتحقق تفسيرها ورؤيا حرم الشيخ زايد معناها انك هتمري هذه الايام بتحسن كبير في صحتك ونفسيتك ودا دليل انك الايام الماضيع كنتي في بعض المشكلات النفسيه او القلق ام الرؤيا الاولي فتدل انك كنتي في مشكله وصلت للحلكم فعلا لان لبس ملابس العسكر دليل ان فيه مشكله هتوصل للعسكر والقضاء والرمح اللي ضربك بيه الراجل دا اللي خلاني اسألك انك اتجوزتي وكونه ان مجاش فيكي دليل انك اطلقتي وكوني انك بتتحامي في الناس برده ليل انك بتشتكي ليهم وكون انه بيطردك يبقي كانت يبقي لازلتي نفسيتك متأثره بمعاناه من هذه الايام وقلق وتوتر طبعا اسف لتقليب في الماضي وعمتا ربنا يسعدك ويصلح حالك ويوفقك ويتم عليكي زواجك الحالي ونشوفك دائما في خير حال اسعد الله ايامك وحقق بالخير احلامك ودمتي بخير